زمین گندید آیا بر فراز آسمانها کسی نیست؟

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
خدایا اینجور جاهاست که احساس میکنم چقد ازت ناراحتم.. خدایا اصلا تا حالا کسی بهت گفته ازت متنفره؟ ؟ هه همیشه ازت تعریف کردن ، همیشه سپاس نیایش ستایش عبادت شکر . . نه خدا از این خبرا نیست فکر نکن این عبادت ها و چاپلوسی ها واسه خودته ها . . زمینی جماعت فقط به فکر منفعت خودشه به فکر حاجت خودش. . خدا ا ا به زمینت نناز ما از زمین بیزاریم . . با ماه و خورشیدت ما رو سرگرم نکن شب و روز واسه ما یکیه .. آهای خدا ما رو با بارانت گول نزن ، زمین با این بارانها پاک نمیشه . . باران که میاد آدما فقط دلشون میگیره میدونی چرا؟ چون هوای پاکی که میخوره به سرشون هوایی میشن . یاد دنیای پاکی میفتن که ازش بیروشون کردی فقط به خاطر یه نافرمانی . . من اعتراف میکنم اینجا خیلی نافرمانی کردم. . خدایا کی از اینجا بیرونم میکنی؟ . . هی خدا بارانت رو ببین! ببینش ؟ بشنوش؟ داره اشک میریزه . . تو باهاش زار بزن . به حال خودت به حال زمینت با این آدمات . . هی خدا کجایی پس؟ هستی هنوز؟ ما رو باش باکی حرف میزنیم . . نشستی اون بالا بر و بر فقط ما رو نگاه میکنی، تو که زجر نمیکشی .تو که گل نمیفروشی تو که توی سوز زمستون نمیری به شیشه ی گرم ماشین آدم پولدارا بزنی در حالی که حتی سربرنمیگردونن نگات کنن . . تو چه میدونی فقر چیه؟تو چند شب تا صبح گریه کردی؟ تاحالا از چند نفر نامردی دیدی؟ چند بار بهت خیانت شده؟ شده دلت بخواد بمیری؟ تو حتی عاشق هم نشدی . اصلا احساس داری؟ نمیفهمی دیگه . نمیفهمی چی میگم . .نمیفهمی وقتی میگم از دنیات سیرم چه زجری میکشم چه حالی دارم . . ! برو خدا برو با هفت هشتا آسمونت برو با بهشت و بهشتیات برو باهمون فرشته هات خوش باش . . تو کجا و زمین کجا؟ . . تو کجا و زمینی بودن کجا؟ . . برو خدا برو خوش باش ما دیگه به درد کشیدن عادت کردیم. . ما به نومیدی خود معتادیم . !

نظرات شما عزیزان:

parniyan
ساعت20:37---23 بهمن 1391
گریه کردم ................ من وتو با این بچه ها زیاد ح زدیم حال همشون گریه داره ......... !!! راستی توجه کردی اونایی ک بیشتر گناه میکنن خدابیشتر هواشونو داره؟؟؟؟؟؟..........
پاسخ:آره پرنیان من و تو که خییییلی با اینجور بچه ها حرفیدیم هه مخصوصا فال فروشا ..عجب دنیاییه ..اینم از عدالت خداست


2rdo0one
ساعت19:19---18 دی 1391
چیه صبر نقطه چین میای؟البته حقیقت همینجوریه حرفی واسه گفتن باقی نمیزاره

Sabr Ayub
ساعت17:22---18 دی 1391
'''''''''''
''''''''
'''''''''''
'''


pershia
ساعت3:47---27 آذر 1391
واقعا باید بیاد زمینشو جمع کنه ببره. ما رو مسخره کردن...والا
کاش لااقل زندگی اجبار نبود و میتونستیم خودمون این مسخره بازی ها رو تموم کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ساعت 1:36 نویسنده باران |